5.0
gebaseerd op 397 reviews
Nancy - meer dan een jaar geleden

Super team. Ze zorgen ervoor datje met een heel goed gevoel terug naar huis gaat.

Bianca - meer dan een jaar geleden

Heel vriendelijk en goede service. Zeer tevreden over m'n nieuwe kapsel, ik kom zeker terug!

Sofie - meer dan een jaar geleden

Super vriendelijke dames!
Super met kindjes!
Zeker een aanrader 🎀

Djinny - meer dan een jaar geleden

Wat lief!!!

Haarmode Modini

Zoals altijd prima geknipt. Dankjewel Moniqe

Ingrid - meer dan een jaar geleden

Dank je wel voor het compliment Ingrid:-)

Haarmode Modini
Eefje - meer dan een jaar geleden

Stipte bediening.Gezellige sfeer.Mooie kapperszaak.

Marc - meer dan een jaar geleden

Dankjewel Marc voor de complimenten! We wensen je een fijne jaarwisseling!

Haarmode Modini

Super vriendelijk, eindelijk iemand die verstand heeft van krullend har, fijne producten, ik heb hier al veel geleerd en m’n krullen zijn mooier dan ooit. Ook supermooi in laagjes geknipt. Ik ga nergens anders meer

Jessica - meer dan een jaar geleden

Dankjewel Jessica voor deze mooie woorden.. daar word ik blij van :-)

Haarmode Modini

Echt wat leuk. Ik had aangegeven wat ik wou. Weinig werk in de ochtend, lekker fris en speels. En verder heeft ze gewoon haar ding mogenndoen en ik ben echt helemaal blij met het resultaat. Echt top service en ze kijkt wat bij je past.

Liesbeth - meer dan een jaar geleden
Marcella - meer dan een jaar geleden