Topteam xxx
Tessy
-
bijna 2 jaar geleden
Heel goed, makkelijk in gebruik, fijn
Richard
-
ongeveer 2 jaar geleden
Telkens opnieuw een vriendelijke service met een kapster die haar vak meer dan kent,
ze weten mij steeds weer meer dan tevreden terug huiswaarts te sturen.
Marc
-
ongeveer 2 jaar geleden
Perfect! Zoals altijd!
Leny
-
ongeveer 2 jaar geleden
Beste kapper die ik ooit had!
iris
-
ongeveer 2 jaar geleden
👌🏻 Zoals altijd!
Jan
-
ongeveer 2 jaar geleden
Marie-Josée
-
ongeveer 2 jaar geleden
Vandaag weer een top kappersbeurt! Super netjes weer, met dank aan de haarwonders bij Modini. Goed teamwork!
May Maria
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd vriendelijk en snel geholpen :-)
Kevin
-
ongeveer 2 jaar geleden
Weer maar eens zeer tevreden na een knipbeurt van Monique
Marion
-
ongeveer 2 jaar geleden