5.0
gebaseerd op 397 reviews

Topteam xxx

Tessy - bijna 2 jaar geleden

Heel goed, makkelijk in gebruik, fijn

Richard - ongeveer 2 jaar geleden

Telkens opnieuw een vriendelijke service met een kapster die haar vak meer dan kent,
ze weten mij steeds weer meer dan tevreden terug huiswaarts te sturen.

Marc - ongeveer 2 jaar geleden

Perfect! Zoals altijd!

Leny - ongeveer 2 jaar geleden

Beste kapper die ik ooit had!

iris - ongeveer 2 jaar geleden

👌🏻 Zoals altijd!

Jan - ongeveer 2 jaar geleden
Marie-Josée - ongeveer 2 jaar geleden

Vandaag weer een top kappersbeurt! Super netjes weer, met dank aan de haarwonders bij Modini. Goed teamwork!

May Maria - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd vriendelijk en snel geholpen :-)

Kevin - ongeveer 2 jaar geleden

Weer maar eens zeer tevreden na een knipbeurt van Monique

Marion - ongeveer 2 jaar geleden