Zeer tevreden van de knip afspraak van mn dochter.
Haar krullen zijn nieuw leven in geblazen en heb een super fijne uitleg gehad over de verzorging. Prijs kwaliteit is het hier top, en het personeel super vriendelijk en vakkundig ๐๐ป
Juno
-
meer dan een jaar geleden
Bij en met Monique is het steeds gezellig. Steeds wel iets om over te babbelen. ๐
Chantal
-
meer dan een jaar geleden
Alles tip top in orde
Patricia
-
meer dan een jaar geleden
Altijd super tevreden. Eender wat ik vraag, altijd top.
iris
-
meer dan een jaar geleden
Anna
-
bijna 2 jaar geleden
Ellen
-
bijna 2 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst, mooie zaak, kapsters doen hun best om mee te denken naar oplossingen en te zorgen voor het beste resultaat!
Cindy
-
bijna 2 jaar geleden
Heel aangenaam gesprek gehad en leuk om hier te komen!
Maxine
-
bijna 2 jaar geleden
ik ben zeer tevreden met het resultaat, groetjes
Simonne
-
bijna 2 jaar geleden
Top ervaring! Fijne duidelijke uitleg!
Heel goed in de warten gelegd! Volgende afspraak staat vast!
Evelien
-
bijna 2 jaar geleden