5.0
gebaseerd op 397 reviews

Zeer tevreden van de knip afspraak van mn dochter.
Haar krullen zijn nieuw leven in geblazen en heb een super fijne uitleg gehad over de verzorging. Prijs kwaliteit is het hier top, en het personeel super vriendelijk en vakkundig ๐Ÿ‘๐Ÿป

Juno - meer dan een jaar geleden

Bij en met Monique is het steeds gezellig. Steeds wel iets om over te babbelen. ๐Ÿ˜

Chantal - meer dan een jaar geleden

Alles tip top in orde

Patricia - meer dan een jaar geleden

Altijd super tevreden. Eender wat ik vraag, altijd top.

iris - meer dan een jaar geleden
Anna - bijna 2 jaar geleden
Ellen - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst, mooie zaak, kapsters doen hun best om mee te denken naar oplossingen en te zorgen voor het beste resultaat!

Cindy - bijna 2 jaar geleden

Heel aangenaam gesprek gehad en leuk om hier te komen!

Maxine - bijna 2 jaar geleden

ik ben zeer tevreden met het resultaat, groetjes

Simonne - bijna 2 jaar geleden

Top ervaring! Fijne duidelijke uitleg!
Heel goed in de warten gelegd! Volgende afspraak staat vast!

Evelien - bijna 2 jaar geleden