Mijn dochter kwam met MEGA prachtig gekleurde haren thuis! ๐คฉ
Flore
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd blij met mijn nieuwe verzorgde snit!
hilde
-
ongeveer een jaar geleden
๐๐๐
Marc
-
ongeveer een jaar geleden
Er werd geluisterd en aangepast waar nodig.
Volgende afspraak ligt ook al vast :-)
Evelien
-
ongeveer een jaar geleden
Geweldig zoals altijd!๐
Josephina
-
ongeveer een jaar geleden
Steeds naar mijn zin en een fijne babbel
Marcella
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd een fijne ervaring. Vriendelijke en persoonlijke service . Toppers
Inge
-
ongeveer een jaar geleden
Niets negatiefs over te zeggen. Ze hebben mijn krullen nieuw leven in geblazen. Alles goed uitgelegd en het resultaat was veel beter dan ik had voorgesteld. Tot de volgende!
Christiane
-
ongeveer een jaar geleden
Super tevreden met de nieuwe look, mooie kleur ๐คฉ
Elly
-
ongeveer een jaar geleden
Monique heeft weer een heerlijke mix aan kleurtinten op men haartjes gezet voor wat meer pit te hebben! Heel blij mee! Top service!
Evelien
-
ongeveer een jaar geleden