5.0
gebaseerd op 397 reviews

Mijn dochter kwam met MEGA prachtig gekleurde haren thuis! ๐Ÿคฉ

Flore - ongeveer een jaar geleden

Altijd blij met mijn nieuwe verzorgde snit!

hilde - ongeveer een jaar geleden

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Marc - ongeveer een jaar geleden

Er werd geluisterd en aangepast waar nodig.
Volgende afspraak ligt ook al vast :-)

Evelien - ongeveer een jaar geleden

Geweldig zoals altijd!๐Ÿ˜œ

Josephina - ongeveer een jaar geleden

Steeds naar mijn zin en een fijne babbel

Marcella - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel Marcella voor je fijne feedback :-)

Haarmode Modini

Altijd een fijne ervaring. Vriendelijke en persoonlijke service . Toppers

Inge - ongeveer een jaar geleden

Lief ๐Ÿฅฐ

Haarmode Modini

Niets negatiefs over te zeggen. Ze hebben mijn krullen nieuw leven in geblazen. Alles goed uitgelegd en het resultaat was veel beter dan ik had voorgesteld. Tot de volgende!

Christiane - ongeveer een jaar geleden

Wat fijn dat je zo blij bent met je krullen ! Veel plezier ermee.. groetjes Monique

Haarmode Modini

Super tevreden met de nieuwe look, mooie kleur ๐Ÿคฉ

Elly - ongeveer een jaar geleden

Monique heeft weer een heerlijke mix aan kleurtinten op men haartjes gezet voor wat meer pit te hebben! Heel blij mee! Top service!

Evelien - ongeveer een jaar geleden