Heel tevreden! Er werd goed geluisterd naar wat ik wou en altijd laten zien en gevraagd hoeveel er af mocht.
megan
-
10 maanden geleden
Heel vriendelijk en professioneel
Joke
-
10 maanden geleden
altijd perfecte service !
Ilse
-
10 maanden geleden
Dat charis dat nog steeds super goed doet ❣️
Blij EI 😊
Groetjes Nicky
Nicky
-
10 maanden geleden
professioneel, snel, meedenken met de klant
Martine
-
10 maanden geleden
Kristin
-
10 maanden geleden
Top!!
Monique is vandaag, vanwege de drukte, eerder haar bed uitgekomen (arme Lars 😢)
Bedankt Monique😘
Johanna Anja
-
10 maanden geleden
Was een fijn weerzien met Monique, nog steeds open ,eerlijk en vriendelijk zoals vroeger. Blij dat ik terug ben.
Jenny
-
11 maanden geleden
Geweldige knipbeurt gehad van Monique. Mijn haar zit weer super mooi. Jullie doen dat heel goed. Ben steeds blij als ik weer kan langs komen om een mooi kapsel aan te meten. Dankjewel
Carina
-
11 maanden geleden
Christiane
-
11 maanden geleden