5.0
gebaseerd op 397 reviews
Carina - 4 maanden geleden

Ze is weer super goed gedaan

Debby - 5 maanden geleden

Dankjewel Debby, voor het compliment!

Haarmode Modini
Marie-Josée - 5 maanden geleden

Team Modini is geweldig. Ik kan met een prachtig kapsel het nieuwe jaar weer in. Dankjewel

Carina - 6 maanden geleden

Dankjewel Carin, zo fijn om te horen dat je zo tevreden bent! De beste wensen voor het nieuwe jaar!🥂♥️

Haarmode Modini

Altijd met een glimlach onthaalt, en alles weer perfect inorde!

Heidi - 6 maanden geleden

Charis luistert steeds naar mijn wensen en denkt mee na wat mogelijk is. Het resultaat is weer top!

engelie - 6 maanden geleden

Hey Engelie , zo fijn om te horen dat je tevreden bent… fijne feestdagen!🎄

Haarmode Modini
Michel - 6 maanden geleden
jack - 7 maanden geleden
Shelly - 7 maanden geleden

Ze is weer super geknipt

Debby - 7 maanden geleden