Top service altijd!
Wesley
-
11 maanden geleden
Ellen
-
11 maanden geleden
Katrien
-
11 maanden geleden
Jullie luisterden perfect naar wat Lowie wou. Dank je wel.
Lowie
-
12 maanden geleden
Vriendelijk personeel, goede service, niet duur.
Patricia
-
12 maanden geleden
Eefje
-
12 maanden geleden
Ellen
-
12 maanden geleden
tinne
-
12 maanden geleden
Zoals steeds zeer vriendelijk ontvangen en met een mooie snit naar buiten!
hilde
-
12 maanden geleden
Weer tevreden met een mooi kapsel naar huis . Dank je wel monique
Gerrie
-
ongeveer een jaar geleden