Heerlijke me-time! Dankjewel Charis! 🤗 Super content met het eindresultaat! 🥰
Ellen
-
ongeveer 2 maanden geleden
Heel goeie service. Ze doen hier alle moeite om je toch verder te helpen. Wordt enorm gewaardeerd.
Stefaan
-
ongeveer 2 maanden geleden
Weer heel tevreden na huis toppie
Helgarine
-
ongeveer 2 maanden geleden
Top kapster altijd goed en vriendelijk 👌
Marcella
-
2 maanden geleden
Ik ben heel blij met mijn hoofd, ik kan weer buiten komen hihi knap gedaan bedankt
Debby
-
2 maanden geleden
Super blij met mijn nieuwe kapsel .
Ze luisteren goed naar je wensen en zorgen er voor dat je mooi gekapt naar buiten gaat .
Gerrie
-
3 maanden geleden
Altijd tevreden naar buiten😉
Johanna Anja
-
3 maanden geleden
Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Alle medewerkers zijn super vriendelijk.
maria
-
3 maanden geleden
jeannine
-
3 maanden geleden
Trots om weer mooi geknipt te zijn! Krijg direct altijd mooie complimenten! 😜
Josephina
-
3 maanden geleden