5.0
gebaseerd op 397 reviews

Heerlijke me-time! Dankjewel Charis! 🤗 Super content met het eindresultaat! 🥰

Ellen - ongeveer 2 maanden geleden

Heel goeie service. Ze doen hier alle moeite om je toch verder te helpen. Wordt enorm gewaardeerd.

Stefaan - ongeveer 2 maanden geleden

Dankjewel Stefan voor je waardering. Erg fijn om te horen.

Haarmode Modini

Weer heel tevreden na huis toppie

Helgarine - ongeveer 2 maanden geleden

Top kapster altijd goed en vriendelijk 👌

Marcella - 2 maanden geleden

Lief! Dankjewel voor je compliment ♥️

Haarmode Modini

Ik ben heel blij met mijn hoofd, ik kan weer buiten komen hihi knap gedaan bedankt

Debby - 2 maanden geleden

Super blij met mijn nieuwe kapsel .
Ze luisteren goed naar je wensen en zorgen er voor dat je mooi gekapt naar buiten gaat .

Gerrie - 3 maanden geleden

Altijd tevreden naar buiten😉

Johanna Anja - 3 maanden geleden

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Alle medewerkers zijn super vriendelijk.

maria - 3 maanden geleden

Dankjewel Maria, voor deze fijne reactie!

Haarmode Modini
jeannine - 3 maanden geleden

Trots om weer mooi geknipt te zijn! Krijg direct altijd mooie complimenten! 😜

Josephina - 3 maanden geleden