5.0
gebaseerd op 397 reviews

Monique is supervriendelijk en heel deskundig advies. Vooral de massagestoel vond ik fantastisch. Een heel positieve eerste ervaring. Bedankt!

Marie-Jeanne - ongeveer 6 jaar geleden

goed op covid afgestemd en vriendelijk en goed ontvangen

Maria - ongeveer 6 jaar geleden

Voelde me tijdens mijn bezoek bij Monique ( Modini) de hele tijd op mijn gemak.Alle maatregelen in verband met covid 19 zijn oke.Meer moet dat niet zijn,heb ervan genoten.

Ann - ongeveer 6 jaar geleden

Super ontvangst, heel mooi gedaan en heel veilig. Dikke pluim!!!🌹🌹🌹

Brigitte - ongeveer 6 jaar geleden

Niks meer te merken van mijn coronakapsel 🤣🤣🤣

Patricia - ongeveer 6 jaar geleden

geweldig om weer een mooie coupe te hebben na 17 weken hahaha THX Monique

Pascale - ongeveer 6 jaar geleden

Ik vond het fijn dat jullie mij terug opbelden dat ik mocht terug komen.
Dankjewel.

marie-jose - ongeveer 6 jaar geleden