5.0
gebaseerd op 397 reviews
Nicky - bijna 6 jaar geleden

Ik heb een nieuwe kleur met lokjes erin en ik ben heel tevreden

Patricia - bijna 6 jaar geleden

Fijne babbel, lieve kapster, vlot contact, goed werk, duidelijke afspraken. Absolute topper EN aanrader!!

Lina - bijna 6 jaar geleden

Zeer tevreden !

Marion - bijna 6 jaar geleden

Goede hygiëne maatregelen. Zeer professioneel.

Ingrid - bijna 6 jaar geleden
Malou - ongeveer 6 jaar geleden
Ellen - ongeveer 6 jaar geleden
Anoek - ongeveer 6 jaar geleden
Dorien Dorothea - ongeveer 6 jaar geleden

Heel blij dat mijn corona kapsel weer weg is. Monique heeft er weer een geweldig kapsel van gemaakt.

Jacqueline - ongeveer 6 jaar geleden