5.0
gebaseerd op 397 reviews

Weer super blij mee. Knap hoe je het allemaal doet in deze tijd. Succes met de verbouwing van de nieuwe zaak. En topper ben je

Jacqueline - meer dan 5 jaar geleden

Het is weer goed gelukt.

Sylvia - meer dan 5 jaar geleden
Simonne - meer dan 5 jaar geleden

Weer zeer goed geknipt door Charis , echt tevreden !

Marion - meer dan 5 jaar geleden
Ellen - meer dan 5 jaar geleden
Lina - meer dan 5 jaar geleden

Top

Marleen - meer dan 5 jaar geleden
Yolanda - meer dan 5 jaar geleden
Marc - meer dan 5 jaar geleden
Imke - meer dan 5 jaar geleden