5.0
gebaseerd op 397 reviews

Helemaal Top!!!

antoinette - ongeveer 6 jaar geleden
Roos - ongeveer 6 jaar geleden
Seppe - ongeveer 6 jaar geleden

Perfect in model. Super tevreden ! Bedankt Monique !

Ann - ongeveer 6 jaar geleden

Jawel, prima zoals altijd al miste ik jullie lekker koffieke wel. Maar begrijp waarom! Tot volgende

Petra - ongeveer 6 jaar geleden

Ondanks de corona toch relaxt en gezellig ! Respect voor de kapsters om de hele dag een masker op te hebben.

Ann - ongeveer 6 jaar geleden

Ik ben super blij met mijn nieuwe after-lockdown kapsel !
Bedankt Sharris ! En nog veel knip en kleur plezier de volgende weken!

Brigitte - ongeveer 6 jaar geleden

Lekker er even tussenuit en gemoedelijk relaxen bij mijn favoriete kapsalon na een 'gekke coronatijd'.
Nu kunnen en mogen we terug gezien worden :) :) :)

Elly - ongeveer 6 jaar geleden
Simon - ongeveer 6 jaar geleden

Vriendelijk, knipt mooie kapsels top

Marleen - ongeveer 6 jaar geleden