5.0
gebaseerd op 397 reviews

Heel goed

Hilda - 7 maanden geleden
Pascale - 8 maanden geleden
Agnes - 8 maanden geleden
Simonne - 8 maanden geleden

Monique is super zoals we gewoon zijn. Top kapster!!

Anneleen - 9 maanden geleden

Lief Anneleen ♥️

Haarmode Modini
Paula Julia - 9 maanden geleden
Jenny - 9 maanden geleden

Nice like Always!! 😜🥰🤩

Josephina - 9 maanden geleden

Mooie,kapsalon,gezellig,en mijn haren waren top.
Dankjewel,tot de volgende keer.👌

Sjaan - 9 maanden geleden

Dank je wel Sjaan voor deze mooie woorden :-)

Haarmode Modini

De nieuwe kapster ontmoet,vriendelijke en ben tevreden

Miranda Maria - 9 maanden geleden

Dankjewel voor Miranda voor deze lieve feedback… enne we zullen beter op onze bloemetjes letten 😉💋

Haarmode Modini