5.0
gebaseerd op 397 reviews
Kevin - ongeveer een jaar geleden

Monique luistert en geeft veel uitleg tijdens de behandeling... helemaal top! 🥳

Evelien - ongeveer een jaar geleden

Altijd prima in orde!

Piet - ongeveer een jaar geleden
Petra - ongeveer een jaar geleden

Super tevreden over mijn kapsel . De warme zorgen, de verwennerij is de kers op de taart . Dankjewel

Inge - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel Inge, fijn om te horen dat zo tevreden bent x

Haarmode Modini

stijlvol en gezellig kapsalon met professionele en vriendelijke kapsters. Ik beveel het aan

Simon - ongeveer een jaar geleden

Heel even tot rust gekomen in een leuke omgeving met fijne mensen. Dankjewel!

Rita - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel voor je lieve reactie.. een mooi compliment!

Haarmode Modini

Zoals altijd een prima onthaal en een prettig kontakt

Elizabeth - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel voor je feedback Els, fijn om te lezen dat je je prettig voelt bij ons.

Haarmode Modini

Toppers bij Modini
Altijd leuk om daar geweest te zijn …
Thx ❤️

Francine - ongeveer een jaar geleden

altijd een fijne sfeer en beleving. Fijn dat ze met je mee denken en hun creativiteit de vrije loop laten gaan. Top team

Liesbeth - ongeveer een jaar geleden