5.0
gebaseerd op 397 reviews
Marleen - meer dan een jaar geleden

Bedank voor mijn mooi kopje! 😜

Josephina - meer dan een jaar geleden
Charlotte - meer dan een jaar geleden

altijd vriendelijk
mijn haar zit altijd perfect

Simonne - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd
Super tevreden 😊

Francine - meer dan een jaar geleden

Altijd tevreden over mijn kapsel en een fijne babbel top

Marcella - meer dan een jaar geleden

Als je bij deze kapsters bent geweest, kan je zo naar een feest!!! iedere keer weer netjes gedaan, al zovele jaren. Dankjewel, liefste kapsalon!

May Maria - meer dan een jaar geleden

Zoals telkens een vriendelijke aangename dienstverlening zoals het hoort te zijn,en met de gevraagde snit weer tevreden huiswaarts.

Marc - meer dan een jaar geleden

Dankjewel Marc voor deze fijne reactie!

Haarmode Modini

Goede babbel, gezellige zaak en tevreden over coupe!

Flor - meer dan een jaar geleden

prima service, meedenken met de klant, gezellige sfeer, professionele behandeling

Martine - meer dan een jaar geleden

Dankjewel Martine voor het compliment! Het is ook altijd heel gezellig met jou!

Haarmode Modini