Marleen
-
meer dan een jaar geleden
Bedank voor mijn mooi kopje! 😜
Josephina
-
meer dan een jaar geleden
Charlotte
-
meer dan een jaar geleden
altijd vriendelijk
mijn haar zit altijd perfect
Simonne
-
meer dan een jaar geleden
Zoals altijd
Super tevreden 😊
Francine
-
meer dan een jaar geleden
Altijd tevreden over mijn kapsel en een fijne babbel top
Marcella
-
meer dan een jaar geleden
Als je bij deze kapsters bent geweest, kan je zo naar een feest!!! iedere keer weer netjes gedaan, al zovele jaren. Dankjewel, liefste kapsalon!
May Maria
-
meer dan een jaar geleden
Zoals telkens een vriendelijke aangename dienstverlening zoals het hoort te zijn,en met de gevraagde snit weer tevreden huiswaarts.
Marc
-
meer dan een jaar geleden
Goede babbel, gezellige zaak en tevreden over coupe!
Flor
-
meer dan een jaar geleden
prima service, meedenken met de klant, gezellige sfeer, professionele behandeling
Martine
-
meer dan een jaar geleden