top geholpen om een andere kleur te kiezen , merci !
Miranda Maria
-
meer dan een jaar geleden
Vakwerk en vriendelijk.
Els
-
meer dan een jaar geleden
Altijd super gezellig bij Monique en Charis.
Heerlijk genieten, lekker kletsen, zalig bakje koffie en stralend buitenkomen, da's Modini!
Love you girls😘🥰
Ann
-
meer dan een jaar geleden
Leuke krul geknipt en fijne tips gehad voor zorg thuis! Leuke babbel met Monique... ik was helemaal op men gemak :-)
Evelien
-
meer dan een jaar geleden
tinne
-
meer dan een jaar geleden
Agnes
-
meer dan een jaar geleden
goede kapsters en gezellig salon !
antoinette
-
meer dan een jaar geleden
ALTIJD TOP!
Leny
-
meer dan een jaar geleden
Goed geknipt, vriendelijk geen lange wachttijd dus zeer goed
John
-
meer dan een jaar geleden
Elke keer weer super content!!
Heidi
-
meer dan een jaar geleden