5.0
gebaseerd op 397 reviews

top geholpen om een andere kleur te kiezen , merci !

Miranda Maria - meer dan een jaar geleden

Vakwerk en vriendelijk.

Els - meer dan een jaar geleden

Altijd super gezellig bij Monique en Charis.
Heerlijk genieten, lekker kletsen, zalig bakje koffie en stralend buitenkomen, da's Modini!
Love you girls😘🥰

Ann - meer dan een jaar geleden

Leuke krul geknipt en fijne tips gehad voor zorg thuis! Leuke babbel met Monique... ik was helemaal op men gemak :-)

Evelien - meer dan een jaar geleden
tinne - meer dan een jaar geleden
Agnes - meer dan een jaar geleden

goede kapsters en gezellig salon !

antoinette - meer dan een jaar geleden

ALTIJD TOP!

Leny - meer dan een jaar geleden

Goed geknipt, vriendelijk geen lange wachttijd dus zeer goed

John - meer dan een jaar geleden

Elke keer weer super content!!

Heidi - meer dan een jaar geleden