5.0
gebaseerd op 397 reviews

Geweldig, zoals altijd.

Annemie - bijna 2 jaar geleden

was weer prima!

Piet - bijna 2 jaar geleden

Zoals altijd zeer tevreden . Dankjewel voor de fantastische zorgen. En nog eens sorry om te laat te komen .

Inge - bijna 2 jaar geleden

Ik ben weeral zeer tevreden. Heel mooie snit. Perfect geknipt. Dankjewel Modini

Carina - bijna 2 jaar geleden
Martine - bijna 2 jaar geleden
walter - bijna 2 jaar geleden
ann - bijna 2 jaar geleden

Gezellige babbel.
Goed geknipt, tevreden klant.

ilse - bijna 2 jaar geleden
Gerrie - bijna 2 jaar geleden
Yolanda - bijna 2 jaar geleden