5.0
gebaseerd op 397 reviews

Zie er weer niruw uit!!

Josephina - meer dan 2 jaar geleden

Hey Monique, Proficiat met je nieuwe zaak!!
In alle opzichten geslaagd ;-)
Grtn
Peter

Peter - meer dan 2 jaar geleden

Beste kapster ooit!

iris - meer dan 2 jaar geleden

Mooi geknipt, goed naar mijn wensen over het kapsel geluisterd en een leuke babbel gehad. Voor herhaling vatbaar.

Lisbeth - meer dan 2 jaar geleden
Nore - meer dan 2 jaar geleden

Altijd tevreden als ik hier geweest ben . Ze doen gewoon wat je vraagt dat vind ik erg belangrijk

Marion - meer dan 2 jaar geleden

Het was weer top! Vandaag mocht ik meegenieten van de eerste dag in Modini's nieuwe kapperszaak. Heel mooi, heel ruim, gezellig....geslaagd! En ik ging weer tevreden netjes gekapt en geknipt naar huis. En alweer, tot de volgende keer!

May Maria - meer dan 2 jaar geleden

Ma flodder ziet er weer piekfijn uit. 😁👍

Sonja - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijdsuper

Patricia - meer dan 2 jaar geleden

Super content!

Marleen - meer dan 2 jaar geleden