5.0
gebaseerd op 397 reviews
Eva - meer dan 2 jaar geleden

Héél tevreden, mijn krullen zien er prachtig uit.
Mijn haar is verzorgd met producten special voor krulhaar.

ingrid - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk en goeie service ,

Herman - meer dan 2 jaar geleden
Hilda - meer dan 2 jaar geleden
An - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd ... super tevreden van ontvangst, service en resultaat. Merci team Modini !

Elly - meer dan 2 jaar geleden

deze keer als enigste in de zaak, heerlijk rustig dus en vlug klaar!

Miranda Maria - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd kom ik als een 🌞 buiten! 🥰😜

Josephina - meer dan 2 jaar geleden

Zoals steeds ben ik zeer tevreden.

Marie-Josée - meer dan 2 jaar geleden

Super ben altijd zeer tevreden. Zowel kleur als kapsel. Aan het modini team .Proficiat.

Goretti - meer dan 2 jaar geleden