5.0
gebaseerd op 397 reviews

Altijd vriendelijk en correct ! Ik ben zeer tevreden 🤗

Marie-Claire - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben eigenlijk altijd tevreden over kapsalon Modini .

Marion - meer dan 2 jaar geleden

Mensen met kennis van het vak, en daarbovenop nog eens heel vriendelijk.

Annemie - meer dan 2 jaar geleden

Charis luistert altijd helemaal naar wat mijn wensen zijn. Ze denkt mee na en werkt mijn haar altijd super fijn af!

engelie - bijna 3 jaar geleden

Ze denken met je mee en zorgen er voor dat je haar gezond blijft..thanks 😊

Ans Anna - bijna 3 jaar geleden

Top team

Marcella - bijna 3 jaar geleden
Agnes - bijna 3 jaar geleden
Patricia - bijna 3 jaar geleden

altijd top mijn harenweer in de plooi !! en gezellige babbel niet te missen.

Miranda Maria - bijna 3 jaar geleden

Goede service, leuke babbel, opnieuw een tevreden klant.

Elly - bijna 3 jaar geleden