5.0
gebaseerd op 397 reviews
Iwan - meer dan 4 jaar geleden

Goed geholpen, erg vriendelijk, en er werd ook echt gekeken naar mijn wensen.

Anja - meer dan 4 jaar geleden
martine - meer dan 4 jaar geleden

Zeer tevreden, zoals gewoonlijk!

Elke - meer dan 4 jaar geleden

zoals altijd top!

Anneleen - meer dan 4 jaar geleden

Altijd gastvrije kwalitatieve bediening op het juiste tijdstip aan een correcte prijs.

Steven - meer dan 4 jaar geleden

Heel tevreden!

Ellen - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst.voor de eerste keer geweest en zeer goed geknipt.

guido - meer dan 4 jaar geleden

goed geregeld !
met de glimlach ontvangen
heerlijk tasje koffie na een verwen massage id kapperszetel
goede snit !
ik kom terug 😉

hilde - meer dan 4 jaar geleden
Ann - meer dan 4 jaar geleden