5.0
gebaseerd op 397 reviews
Monique - meer dan 4 jaar geleden

Top, zie er weer piekfijn uit met mijn kapsel ,altijd hip

Marleen - meer dan 4 jaar geleden

Thanks om altijd mee te denken. Ik ben weer super blij met mijn kleur! Dat doen jullie super

Ans Anna - meer dan 4 jaar geleden
Ellen - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden van de kleur.
Heel vriendelijke kapster

claudia - meer dan 4 jaar geleden
Martine - bijna 5 jaar geleden

Als er een dubbelblije smiley bestond, zou ik die kiezen! Superservice en zeer fijne zaakvoerdster!

Wendy - bijna 5 jaar geleden

Altijd goed

Yasmine - bijna 5 jaar geleden

Bedankt, Monique, weer mooi gedaan👍

Johanna Anja - bijna 5 jaar geleden
linda - bijna 5 jaar geleden