5.0
gebaseerd op 397 reviews

Super, zelf met een hoofd met een gelijmd gat 😅tevreden buiten gewandeld 👌🏻

Jan - ongeveer 4 jaar geleden
Kevin - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd genieten bij Monique !

Marie-Claire - ongeveer 4 jaar geleden

superservice

Elly - ongeveer 4 jaar geleden

Prettige sfeer, kundige kapster.

Jac - ongeveer 4 jaar geleden

top zoals altijd!

Martine - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd vriendelijke ontvangst - correcte service aan eerlijke prijs.

Steven - ongeveer 4 jaar geleden

Mooi geknipt ,goede service en vriendelijk 👍

Herman - ongeveer 4 jaar geleden

Je voelt je hier als klant écht welkom!! Lekker babbeltje met een drankje! Altijd tevreden naar buiten!

Heidi - ongeveer 4 jaar geleden

Alweer zeer tevreden over deze kapsalon in het hartje van Arendonk!!

Marion - meer dan 4 jaar geleden