5.0
gebaseerd op 397 reviews
Sabine - bijna 4 jaar geleden

Monique is een toppertje in al wat ze doet

Liefs,
Annemie

Annemie - bijna 4 jaar geleden

snel en goed geholpen, bedankt ervoor !!!

Frank - bijna 4 jaar geleden

Altijd oké bij Modini - no nonsense manier van werken - vlot, correct, vriendelijk, betaalbaar...

Steven - bijna 4 jaar geleden
Ludo - bijna 4 jaar geleden
michel - bijna 4 jaar geleden

Weer een top resultaat

Grete - bijna 4 jaar geleden

Altyd top , ze luisteren heel goed wat je wil en altyd tevreden van het resultaat !

iris - bijna 4 jaar geleden
Stefaan - bijna 4 jaar geleden

's Mam vond mooi en goed geknipt.

Sylvia - bijna 4 jaar geleden