5.0
gebaseerd op 397 reviews
Elise - bijna 4 jaar geleden

Heel erg aangename sfeer!

Mirthe - bijna 4 jaar geleden

Altijd heel content

Ingrid - ongeveer 4 jaar geleden

Top zoals gewoonlijl

Magda - ongeveer 4 jaar geleden
Christine - ongeveer 4 jaar geleden

Er was iemand superblij met de highlights en de styling. Bedankt Monique, we worden blij als we bij je langs zijn geweest. Top dame!

Nadine - ongeveer 4 jaar geleden

Top, mooi kapsel, we zien er weer goed uit

Marleen - ongeveer 4 jaar geleden
Patricia - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals al zoveel jaren, SUPER tevreden!!! Dank je wel, Modini team!

May Maria - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd, toppie

Annemie - ongeveer 4 jaar geleden