5.0
gebaseerd op 397 reviews

Wederom super tevreden ☺☺☺

Elly - bijna 5 jaar geleden

Weer super tevreden. Nog nooit teleurgesteld. En altijd even vriendelijk. Thanks 💖

Ann - ongeveer 5 jaar geleden
Marie-Josée - ongeveer 5 jaar geleden
Dieles - ongeveer 5 jaar geleden

Ik ben super blij. Monique begrijpt altijd wat ik bedoel en wil. Thanks!

Ans Anna - ongeveer 5 jaar geleden

Super mooi kapsel geknipt! Ik ben er heel blij mee!

Hélène - ongeveer 5 jaar geleden

Super werk geleverd ondanks de hitte. Bedankt voor het speldjes advies. Me Happy 🙂

Petra - ongeveer 5 jaar geleden

PRIMA SERVICE.
VOLGENS AFSPRAAK

Marc - ongeveer 5 jaar geleden

Weer dik tevreden! Zoals altijd!

Helga - ongeveer 5 jaar geleden

Zeer tevreden over de snit !
Dankuwel Charis !

Sten - ongeveer 5 jaar geleden